loading...
مجله خبری و تفریحی جی پاتوق
آخرین ارسال های انجمن
Admin بازدید : 153 بهار 1398 نظرات (0)

در اینبخش حاشیه هاي برنامه عصر جدید را مرور می‌کنیم. برنامه استعدادیابی احسان علیخانی کـه نخستین حاشیه آن حضور داور گمنامی بنام سید بشیر حسینی بودو بعد ازآن دعوا و مشاجره اي در پشت صحنه رخ داد کـه احسان علیخانی وادار شد واکنش نشان دهد. همچنین بحث کپی بودن برنامه هم هنوز داغ اسـت، اما این مسابقه بـه شدت طرفدار دارد. در ادامه با مجله جی پاتوق همراه باشید.

Admin بازدید : 77 بهار 1394 نظرات (0)

پسری جوان در اصرار به ازدواج با دختر مورد علاقه‌اش خانه پدری خود را به آتش کشید. سرهنگ «حسین علی دهقان» فرمانده پلیس درگز خراسان رضوی گفت: در بررسی‌های میدانی مأموران مشخص شد پسر خانواده‌ای وقتی مخالفت خانواده‌اش را در ازدواج با دختری دید، دست به این آتش‌افروزی زده است. وی ادامه داد: مأموران «سعید» ۲۱ ساله...

Admin بازدید : 161 زمستان 1393 نظرات (0)

در گزارشی تکان دهنده از برده داری مدرن در انگلستان، یک دختر نوجوان در تعطیلات آخر هفته ۹۰ بار مورد تجاوز قرار گرفتدرست زمانی که دختر ۱۶ ساله برای بردگی گرفته شده بود توسط ۹۰ مرد مورد تعرض قرار گرفت…

Admin بازدید : 131 زمستان 1393 نظرات (0)

فیلم انچه مردان درباره ی زنان نمی دانند که سحر قریشی در آن ایفای نقش می کند درباره ی ازدواج موقت است و همین موضوع باعث دردسر برای این خانم هنرپیشه شده است....

Admin بازدید : 139 زمستان 1393 نظرات (0)

“سیسیلیا آلوارز” وزیر بازرگانی کلمبیا فاش کرد که با خانم “جینا بارودی” وزیر آموزش این کشور روابط جنسی دارد.

وی که با یکی از شبکه‌های تلویزیونی کلمبیا گفت‌وگو می‌کرد، با بیان اینکه روابط جنسی آنها ربطی به کارشان در دولت ندارد، در پاسخ به این پرسش که پیامدهای سیاسی این رابطه غیراخلاقی برای دولت “خوان مانوئل سانتوس” چه خواهد بود، گفت: «این دو موضوع، هیچ ارتباطی با هم ندارند.

Admin بازدید : 103 پاییز 1393 نظرات (0)

جراحی زیبایی کشیدگی پلک و جوان سازی صورت برای بازیگر نز مشهور و سرشناس ایرانی حسابی خبرساز شد و جنجال به پا کرد.

 

یک هنرپیشه زن سینما و تلویزیون پس از عمل جراحی زیبایی چهره، به نتیجه دلخواه نرسیده و حالا با مشکلی جدی روبرو شده است.

این بازیگر هم اکنون مشغول بازی در یک تله فیلم است که انتشار تصاویر آن نشان می دهد پلک یکی از چشمان او در جریان جراحی دچار آسیب دیدگی جزیی شده و این مشکل با وجود گریم، همچنان روی چهره او نمایان است...

Admin بازدید : 95 پاییز 1393 نظرات (0)

امیر حسین مقصودلو معروف به تتلو هم زمان با میلاد امام رضا (ع) عازم مشهد مقدس شد و تصاویر این سفر را در صفحه فیس بوک خود منتشر کرد.

تتلو در توضیح این تصاویر با بیان این نکته که برای اولین مشرف به حرم امام رضا (ع) می شود از اجرای برنامه زنده خود برای کودکان محک خبر داد.وی همچنین برای اجرای برنامه ای خود از نوازندگان و هنرمندان موسیقی دعوت به همکاری کرد.

Admin بازدید : 193 تابستان 1393 نظرات (0)

دختری که یک سال به خاطر عشق به مادرش برده جنسی معلمی انسان نما شده بود، لب به سخن گشود و همه آنچه که در این مدت تحمل کرده بود را فاش کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران؛ اواسط ماه June بود که شکایت مادری آشوبی در شمال لندن به راه انداخت. این مادر ۳۹ ساله در حالی که نگران و مضطرب به نظر می‌رسید با صدای بلند به مسئولان ناسزا می‌گفت.
این زن پس از ورود به پایگاه پلیس پرده از راز جنایت‌ معلم ۳۵ ساله‌ای که دارای همسر و دو فرزند بود، فاش کرد.

 

Admin بازدید : 121 تابستان 1393 نظرات (1)

همسر لئو،یکی از تماشاگران ویژه بازی آرژانتین و سوئیس بود.
این عکسی است از آنتونلا روکوتزو همسر لیونل مسی که بازی آرژانتین و سوئیس را از نزدیک تماشا کرد.استرس در قیافه او کاملا مشاهده می شود و آنقدر عصبی است که دارد ناخن های خودش را می جود!.......

Admin بازدید : 257 تابستان 1393 نظرات (0)

سام درخشانی و نرگس محمدی (بازیگر نقش ستایش) دو بازیگر سینما و تلویزیون ایران به طور رسمی خبر ازدواج خود را اعلام کردند.
این دو بازیگر که برای تشویق و حمایت از تیم ملی کشورمان در بازی های جام جهانی در قالب تیم هنرمندان به برزیل سفر کرده بودند به طور رسمی خبر ازدواج خود را اعلام کردند.
مادر سام درخشانی چندی پیش در گفتگو با مجله ایده آل گفت: درحال حاضر دوست دارم سام هرچه زودتر ازدواج کند. اما متاسفانه به خاطر مشکلاتی که وجود دارد جوان‌ها از تشکیل خانواده گریزانند. به‌خصوص که تحمل شرایط هنرمندان کار آسانی نیست. به هرحال بازیگری شغلی است که وقت و بی‌وقت باید به فیلمبرداری بروی و این کمبود وقت برای خانواده شاید ایجاد دردسر کند. البته باید قبول کنیم که زندگی هنرمندها به‌خصوص بازیگران به شدت زیر ذره‌بین است و این موضوع هم خواه ناخواه برای هرکسی قابل هضم نیست. توقع جوان‌های این دوره هم کمی زیاد شده است! انتظارا‌ت‌شان از زندگی مشترک قابل مقایسه با زندگی ما پدرومادرها نیست. من مثل هرمادری آرزوی دیدن ازدواج پسرم را دارم اما اینکه این اتفاق پیش بیاید یا نه به تصمیم خود سام بستگی دارد، سام من ۳۹ساله شده و کم کم باید آستین بالا بزند. سام پسر بزرگ من است، دخترم پانته‌آ ۵سال از او کوچک‌تر است، شهریار هم پسر کوچک‌تر خانواده است. از بین ۳ بچه‌ام فقط پانته‌آ ازدواج کرده اما هنوز صاحب نوه نشده‌ام.

Admin بازدید : 81 تابستان 1393 نظرات (0)

نیمه اول:

بازی با حملات تیم اروگوئه آغاز شد و لوئیس سوارز که در بازی اول اروگوئه مقابل کاستاریکا به دلیل مصدومیت غایب بود، دقیقه ۴ بازی یورش خطرناکی به سمت راست انگلیس داشت که با عکس‌العمل جو هارت دروازه‌بان انگلیس توپ به کرنر رفت. یک دقیقه بعد، سوارز ضربه کرنر را نیز به شکلی خطرناک به روی دروازه انگلیس فرستاد که مدافعان انگلیس توپ را دفع کردند.

پس از این دقایق، انگلیسی‌ها .......

تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظر شما در مورد سایت جی پاتوق چیست؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 112
  • کل نظرات : 74
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 342
  • آی پی امروز : 1
  • آی پی دیروز : 30
  • بازدید امروز : 4
  • باردید دیروز : 463
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 4
  • بازدید ماه : 939
  • بازدید سال : 4,132
  • بازدید کلی : 177,868